tisdag 27 januari 2009

Old hoods...

Idag begav jag mig till my old hoods, dvs Falköping...
Herreguud, det var så jäklarns länge sedan jag var där, alltså strosa på stanochluncha-aktigt...
Jag hälsade på min gammla vän Malin och hennes lille Alfred, vilken cool unge... Jag lärde honom en massa vad jag kan, bla. peka med pekfingret mot tinningen och säga kocko när man inte är intresserad av vad mamma har att säga och om man råkar göra nåt man inte borde ha gjort så säger man "o oo" hmm, svårt att skriv ljud men ja det ska låta som icq o oo.et, ni vet?
Malin är inte alls gammal egentligen, hon är lika gammal som mig men hon är en vän som jag haft väldigt väldigt länge! =)

Hann med en snabb visit hos storasyster´n med familj också...



Jag har varit i Sälen i natt förresten. Riktigt spännande... Jag fick lära mig åka slalom i barnbacken.. Det var inte vilken skidlärare som helst jag hade, det var Samuel, Somewear gossen Fast det visste jag inte förrän det var dax för afterski och han tog av ig mössa och skidgaljjor...
Sedan på Afterskiin så dök det upp en massa folk som typ, Scotts Henrik (nej Valröss jag har inte glömt honom ännu), Aaby, Mangan en polare från förr, alla mina syskon, mamma, pappa, Valröss, Karlberg, CC, Ulric, Peder, Thomas, Sara-Sofia, Elvis, Puffen, Krii? Vad gjorde han där Puffen?, Sandra M, Filling, Josef, Millan aka Gurkan, Viggo myra, ja det var en salig blandning av folk från alla möjliga hörn!
och vilken fest! Herre min jösses vilket drag!! VILKET DRAG!
Sedan fick jag för mig att jag skulle basta, vilket jag gjorde och skulle sedan hoppa i en isvak för att svalka mig... Jag hamnade under isen och flöt bort under den, jäkligt otäckt var det... Tillslut får någon gubbe se mig där under isen och borrar upp ett hål som jag kan andas gnom och där nånstans vaknade jag och jag andades väldigt konstigt typ som om jag hade ett sugrör att andas genom... Det tog en stund innan jag fattade att allt bara var en dröm...

Tack allihopa för ett strålande party, tack Samuel för att du lärde mig åka skidor och tack gubben som uppmärksammade mig när jag låg under isen! =)

Nu ska jag gå o knyta mig så jag orkar upp o träna imorgonbitti men framföralt hoppas jag på en rolig dröm igen... =) Jag gillar´t!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAhaha.. Gurkan ja tror ja dör. De var minnen de.

Okyee sa...

Ja, du e allt lite sjuk....
tror det ligger i hans natur att dyka upp på alla möjliga konstiga platser. slipper'n aldrig. :D

Anonym sa...

Pheeew...hade blivit grinig om jag inte hade varit med ;)