fredag 16 januari 2009

OMG

Idag är det lite tungt...
Ver iväg och tränade i morse. Tungt som 17 var det, hade inte ritkgit motivationen.

En kul grejj SOMEWEAR har tråcklat ihop en ny t-shirt... Den är snygg, jag vill ha!
Förresten, A.et skulle lägga in en maskin tvätt igår bla. var då MIN somewear tishirt med, jag hörde helt plötsligt det fnissas i tvättstugan så jag kikar in och kollar vad som kan vara så kul med att tvätta? På lappen där tvättråden står finns en liten text där det står: "Glöm inte ta av dig plagget innan du läger det i tvättmaskinen"
Hehee! Det är kul med överraskande detaljer! ... MER SÅN`T!!!!

Jag hade tänkt att visa min dag i bilder men det sket sig... JAg orkade helt enkelt inte, tydligen verkar även solen ha sina fläckar. =P
Oh well life´s a bitch, nu ska jag åka och handla lite, ikväll blir det tacos! MUMS!

Sedan ska jag vila lite innan jag åker och hämtar A.et...

Kan inte någon vänlig själ som läser min blogg berätta något kul? Något glatt? Något jag kan fnissa åt eller allra helst garva läppen av mig åt.. =)

Sweet honey love to all!

3 kommentarer:

yusufyusuf sa...

Hi...

Nice blog...

The Unborn Killer ©

Anonym sa...

Något kul? OK, en confession: jag har skitit på mig i elljusspåret på Billingehus en gång.

Gisan sa...

För mig med familf var det kinamat intagen på restaurant som gällde i fredagskväll. Jag fyllde ett år närmare vuxen ;-) Kramar...