onsdag 7 januari 2009

Som utlovat...


Så kommer nu en bild på Linda i sin nya hårfärg och nya favvo ticha..


Förövrigt så har jag varit duktigt duktig idag! Kl 7 i morse stod jag på gymet och promenderade friskt på löpbandet. Sedan lite styrketräning. Shitt vad nöjd jag kåänner mig nu altså!


Sedan ska jag bege mig och köpa något fint till lilla Sigrid och åka o hälsa på den lilla familjen som fortf inte har kommit hem. Efter det, ja då får det nog bära iväg till hästarna för att mockning utfodring och inplockning... Herregud, jag har mycket att göra om dagarna, jag vet inte hur jag ska inna med allt!


Så vad tycks om den nya färgen och tishan? Funderar på att bli lite mörkare i huvudet ändå faktiskt.. Vad tror ni?



KÖSS!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det var tamejfan på tiden. Och tack.

Du ser lite Hollywood à la 50-tal ut med den hårfärgen. Naaaajsch :)

(Har f.ö. lite nya one-liners jag skulle vilja att du skrek in på mp3-spelaren någon dag)

Anonym sa...

Du är så jävla snygg babe! Fy fan vilken tur jag har att ha en sån läcker vän som du ;-) Yummie!

Anonym sa...

SÅ SKA DET SE UT!!!!
SNYGGT.

Anonym sa...

Läckert!! T-shirten e oxå fin. Du skulle lätt passa i ännu mörkare hår faktiskt :D

Okyee sa...

babe, du vet att du e så schnygger att jag skulle vilja äta upp dig!

Linda sa...

Valross: Anytime! Säg bara till så ordnar vi en inspelning! =)

Sara: Men åh nu blir jag generad härvid..

Somewear: Stiligt värre va!?
Ni är medvetna om att Somewear är beroendeframkallande? =)

KexdeLux: Yep, det kan nog bli bra, men om jag blir mörkare vad ska jag då skylla min krokhet på?

OkYee: Asch nu rodnar jag igen! ;-)

Anonym sa...

Din krokhet??? nu förstår jag inte vad du pratar om ;)

Anonym sa...

Ååå 80-tals Look. Me like Me like alot.. Samantha Fox, Sabrina å Du...

Linda sa...

Aaby: Hahaaa! Vilka jämförelser!

Anonym sa...

Jag röstar för ännu lite mörkare! Kan rekommendera en gemensam bekant som är duktig på att hjälpa en när man vill "Vara fin". :) Men det är ju en bit att åka...