onsdag 7 maj 2008

Dålig bloggare

Ja ja ja, efter några gliringar från vissa *harkel* så får jag väl uppdatera min blogg lite. =P
Inte för att jag tror det är nåt så vidare intressant at tläsa men aja...

2 Maj, mitt hjärtas födelsedag. Eftersom jag inte är hemma så skickade jag blomsterbud till honom iallafall. =) Hmm, försöker få fram en bild på buketten men det gick ju lite sådär verkar det som... Grrr... Jätte fin var den och jätte glad blev han!
Det är ju huvudsaken, att han blev glad...

Hmm, vad har hänt mer? inte så mycket... Varit på "långpromenad" med Mikkan och Makkan... =) Slutade tillslut på FX... Den vanliga toasten, vin . . . Mums... undrar om vi inte drack Sangria också? Hahaha kommer fasen inte ihåg!

Ulrika har varit här på besök också. Bodde med henne för två år sedan när jag var här! Jätte kul att träffa henne igen!
Hon o lyseröe Malin ska ta motorcykeln o hälsa på mig i sommar! YEAH BABE! =D

Igår var vi ute o käkade, drack vin och *trumvirvel* SANGRIA! =D hahahaa!!
Jag, Katja, Amelie, Ulrika, Helena, Fredrika, Kaisa... Tror inte jag glömde någon. =)

I helgen hoppas jag på SOOL! Pratades lite om en ö tur också.. .Vad säger Tessan? Blir det nåt med det?? Vore skojjs!

Ska lägga upp lite bilder fram över men örker inte riktigt nu.

Sakanar att kramas med mitt A! Men snart är jag hemma! Då blir det köpa ny: Bil och ny MObil! YEAYH!

Åh ska ju på bröllop också! 7 juni! iiii! Min kuse gifter sig! Det ska bli så kul! I Tylösand ska det bli... Vajjert!

Snell hest, nu ska tant sova!
puss o godnatt!

Inga kommentarer: