torsdag 15 maj 2008

Tankar och snurrande

Idag har jag varit och fixat till min naglar... Dom blev så fina! långa! Kanske lite för långa... har lite problem med att skriva, hehehe!

så är det mer stavfel än vanlig så vet ni vad det beror på!


snart ska ajg lämna denna fantastiska ö igen.

Det är väldigt blandade känslor. på ett sätt så ska det ju själklart bli skönt att komma hem till mitt A och mina nära och kära. Saknar så det gör ont i hjärtat. A, Elvis, Sandra, Sara, S-S, pappa, mamma, Sol ... Ja och alla andra! Kan ju inte börja rabbla upp alla heller...


Men samtidigt så trivs jag så fruktansvärt bra här!

jag har träffat många sköna människor här, vissa har man kommit närmre än andra, vissa känns det som man kommer få behålla för livet. . .

Mikaela, Emelie, Tessan, Linda, Katja mina stjärnor på himmelen här nere!

finns ju självklart flera, dock har jag inte tagit mig tiden att "lära känna" flera.


JAg trivs med jobbet, man känner sig uppskattad och att jag gör nytta, varje dag!

Det här var nog det bästa som kunde hända, jag har fått komma ifrån och få distans, hämta ny energi och jag känner mig motiverad att komma tillbaka och förhoppningsvis starta om på ny kula. . .

mycket turbulens hemma på jobbet just nu, men ag tror att det snart kommer att lugna ner sig. Eller jag hoppas det iallfall.


Nej nu ska jag gå o nana kudden så jag orkar pallra mig upp och duscha imorgon bitti!


Slutligen, min älskade Sandra! Tänker på dig! Snart kommer jag hem då ska vi kramas, prata skit dricka vin och vara så där pinsamt tjejiga!

KRAMAR TILL DIG PUFFEN! =)


Najto najti!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer sakna dig i massor Linda, du är en såå go tjej.. önskar du kunde stanna längre.. syns imorgon.. kramis tessan

Okyee sa...

naaaw, du e bara för omtänksam!
Men det är nog precis det jag behöver - tjejsnack o vin. *längtar!
kram