fredag 30 maj 2008

Jag ska bara. . .

Skriva mitt hundrade inlägg innan jag somnar!

Igår var jag på intervju för en ny tjänst två timmar senare fick jag reda på att jag hade fått den!
Shitt!
Det ska bli så jäkla kul! och spänande!
Känns helt otroligt, själklart rätt nervöst också. Mycket nytt att lära och Natta som skall lära upp mig slutar imorgon... Hmmm...
Som tur är finns min nya chef Tom tillhands som kan allt! =)
Iiiii! Det ska bli så föbanat kul!
Linda = Lycklig!

imorgon är det AW på jobbet, dessvärre måste jag kila tidigt. Men innan jag kilar blir det frågesport med Ulric! Hehheee! Det blir kul! Det är hans sista dag imorgon, kommer känns wierd som 17 att inte se hans galda nuna varje dag! Det blir tomt, mycket tomt!

Nu måste jag avsluta innan mitt batteri dör på datorn!

Kiss and good najt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ulrics GALDA nuna?? HAHAHAAAA!! :D

Enligt mig. sa...

Grattis gumman!!! Det är du värd. Kram

Okyee sa...

Nuuuu - blöggas det lite dåligt! ;)