måndag 26 maj 2008

Sista kvällen på Madeira.

Min sista arbetsdag, min sista dag på Madeira... Tråkigt som fasen! Nej, det är tråkigt så in i helvete!

Dagen på jobbet gick alldeles för fort! Jag ville verkligen att den skulle gå lngsamt så jag fick njuta av den lilla tid jag har kvar.
Konstigt det där, jag trivs så oerhört bra här, men jag vill ändå hem.
Jag kommer sakna alla här nere! Vissa mer än andra, men jajo, jag kommer nog sakna alla!
Det är väldigt speciellt att bo här!

Emelie köpte en sista macka från cafet ovanpå som jag avnjöt på mogonkvisten.
Linda L lät mig bestämma var jag ville äta min sista lunch, det blev FX och toast såklart!
När jag kom tillbaka hade Christina köpt chokladtårta till min ära och ett litet mail. Då började nästan tårarna komma.
Martin kom och ville prata med mig. Ståsatte mig och spelade cool... Så där som bara jag kan. =P Fick många värmande ord som jag kommer att ha med mig i ryggsäcken!

skickade ett litet gruppskype till alla. . . Jag hoppas alla förstår att jag verkligen kommer at sakna dom! Alla är så verkligt speciella på sitt sätt!
Jag har inte umgåtts med alla men var och en bidrar till att jag känt mig välkommen och framförallt uppskattad.
Ta hand om varandra!

Sedan poff så var arbetsdagen över! Faan! Jag drog verkligen ut på att packa ihop mina grejjer. . . Men jag hade en tid att passa så det var bara att ta tjuren vid hornen.
Lite kramkalas innan jag gick, men jag klarade inte dra ut på det för mycket. (nu lipar jag här snart)
Shitt vad jag kommer sakna mina och Pers oändliga skypekonversaioner om allt mellan himmel och jord! Från skoskav till broar. . . Per-lan! =P
Mina och Emelies Skypekonvesationer om ingenting! Hahaha! Skypegubbefniss!

Undrar om jag kommer drömma någon mer flyplansdröm... Hoppas går ju! Den var ju nice!

Jag och Linda L gick för att snygga till mina naglar efter jobbet så de är riktigt snygga tills jag kommer hem. =)
Efter det åkte jag hem till Tessan, hon och Emelie hade lagat tacos! Sötnötter! =)
Tessan kämpade på trots att hon fått riktigt jobbigt besked idag.
En riktigt god middag med goda tösers sällskap! Kusinerna Färm... anä ni är helt enkelt för goa!

Nu sitter jag här och försöker lägga upp lite nya bilder på Facebook men det går ju lite si sådär. . . Jäkla ansiktsbok! Hur svårt ska det vara? *morrar*
om jag fortsätter och älta allt och alla jag kommer att sakna så kommer jag verkligen börja lipa snart, då kommer Emelie nog bli rädd för mig! =D

En stooooor kram till alla! En speciell kram till Tessan!

Godnatt allihopa! Nu får det vara nog för idag!
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK linda!! det betyder så mkt. jag kommer sakna dig såååå mycket.. roberto älsar tillbaka till en toppen tjej =) han tycker bra om dig sweet.. kommer kännas tungt imorgon på jobbet när du inte är där.. vi får höras via skype, mail och telefon.. ta hand om dig.. och ha en trevlig resa hem! madeira saknar världens bästa linda redan... massor av kramar tessan =)