söndag 18 maj 2008

Helgen som gått. . .

Ja så var det söndag igen.
Knas vad tiden har gått fort!

I fredags gick vi i vanlig ordning till FX, drack lite vin och gjorde upp plander för kvällen.
Det bestämdes att jag Tessan, Roberto och Kim skulle åka till Violas äta och sedan vidare och dricka poncha...
Och så blev det mat, jösses jag åt så jag höll på att svimma, var iallfall så var jag sekunder från att hamna matkoma.
Vi åkte vidare och svepte i oss poncha! Kim intoducerade mig för en poncha som blev ny favorit helt klart.. Tropical.
Efter det bar det av ner mot Funchal och en lååååång kväll och natt började...
Tänker inte skriva så mycket mera än så. . . jag var iallfall hemma vid 10 på mogonen, sliten som få! hehehe! Men shitt vad kul jag hade. . .

igår var det en rätt bakis dag för min del. Emelie tog med mig så jag fick i mig lite mat på Madeira shopping vi åkte sedan och sklle hämta Miguel vilket slutade med att vi hängde i baren där och hällde i oss lite martini.
en jäklarns uppståndelse var det över Linda! Shitt hur snygg är jag på en skala! five stars, no no no seven stars, TEN stars! Hahahahaa!
kom hem i någorlunda tid iallafall, tittade på teven och do i soffan! =)

Andreas delade ut stependie igår till lovande handbolls killar och tjejer, från hans pappas minnesfond. Åh vad jag hade velat se det! Sedan var det en tjusig middag efteråt, det missade jag med... Grrr. . .
Oh well vad är väl en bal på slottet?

Nej, nu ska jag ägna mig åt Titanic igen, och slöa vidare min dag!

Kast väder idag btw! Faan jag som vill SOLA! =(

Inga kommentarer: