måndag 12 maj 2008

Kul?

Har inget bättre för mig medan jag väntar på min tillfälliga sambo emelie pemmelie!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Neee, det är vår It tekniker på jobbet ju. Fast kanske nån gån på kinden... =)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?Brorsan Peter, Vi är syskon.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 54? Hmm Lindberg Ja det blir väl på AfterWorken när jag kommit hem från madeira.

ÄR NUMMER 100 SÖT? Martin D från ManPower, ABSOLUT!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 61? Johan, påköpet kusin, störig typ. ;-)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? Olle, min syster sambo så genom henne då såklart.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 82 NÄSTA GÅNG? Louise, arbetskamrat, på jobbet när jag kommit hem från Madeira runt den 27 Maj.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13? Kusin Benny, ja vi är ju släkt iallfall.. =)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? Allo, nä inte en endaste gång!

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 123? Per bilmekanikern... Anä, knappast! hahaha!

PRATAR DU MED NR 28 OFTA? TP Christina, Japp varje dag för tillfället.

KÄNNER DU NUMMER 96? Malin B, japps Vi har ju jobbat ihop..

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? Anna M, självklart det är en snell tant!

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION? Anna H, sambons syster.

1 kommentar:

Okyee sa...

ÖÖÖÖ, va? 10? 6? Va?va?