tisdag 29 april 2008

Cansado

Tant är trött! (velho senhora cansado) typ eler nåt vad fasen vet jag jag kan inte portguese!

Det ska bli så skönt att vara ledig på torsdag. Då ska jag och emelie Pemelie shoppa, hmmm, nä jag menar vi ska sola och bada! =)

Igår hade vi städ eftermiddag här. Det började med att jag gick loss på min toalett... Sedan brakade det lös.. emelie dammsög och jag torkade golven, det gick i svindlande fart! =)
och fint blev det! Städade till och med på ballen... =D Yeyah!


Elvira, lilla Elvira! Jag önskar jag var hemma hos dig nu! En stoooor kram till dig!!

Börjar sakna vissa där hemma på allvar nu! =)
S-S som har kommit hem från Thailand... Säkert brun som en pepparkaka! Jajajaja! Jag veeet du har inget pigment och du blir inte brun, bla bla bla! =D Saknar dig ändå babe!

Självklart saknar jag mitt A, men det behöver jag väl knappast komentera?


Anä! Nu ska jag surfa runt en stund till härvid...


Såhär ser jag ut när jag ska nana kudden och är trött som FÅ! Hur ser du ut? =P

Bom noite! (tror jag det stavas)

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

Ja, här var det livat värre :-)