lördag 19 april 2008

Veckan som gått. . .

Veckan som gått har bara swischat förbi... Den har gått så himlans fort!!
Det har mest varit jobb jobb och jobb.... Men det är kul! Riktigt kul faktiskt!
I torsdag lurade Katja med mig på en fika på FX, den sk fikan slutade med öl öl och öl....
Vi hamnade på Ber no.2 där stötte vi på ett gäng med grabbar från den amerikanska flottan. Jag hade sett skeppet i hamnen tidigare under dagen, och det var fasen inte litet cheeses!

Senare under kvällen så lyckades en dansk idiot spilla ut öl över hela mig och över hela min väska! Idioten bad inte ens om ursäkt! Medan jag gick och hämtade papper så sa Katja till honom att han borde gå hem eftersom han var så packad... Hon fick till svar att det var han inte alls och att det var jag som hade börjat? Börjat vad? och att jag betedde mig som en 10-åring! öööö va!?? Jag hade inte ens knappt pratat med snubbn på hela kvällen! OMG, vad arg jag var!
Men men ska fråga honom på måndag om han fortf tycker att jag är som en 10 åring... och vad han menade med det egentligen...
Ännu en som har besannat att danska karlar är tappade bakom en vagn!

Nä nu orkar jag faktiskt inte skrva mera... Funderar på att fixa till mig och hänga med Emelie, Tessan och Tessans tyska kompis ut... Men jag vet inte... Beror på var dom ska bege sig nånstans...

1 kommentar:

david santos sa...

Hello, Linda!
I loved this post and this blog.
Have a nice day.