tisdag 15 april 2008

Värmen är här!

JA, det är den! Idag är det varmt! och jätte skönt! Som jag har längtat efter denna sol! Jag hoppas det bara håller i sig till helgen så jag kan sola och bada lite granna så jag får lite färg! Jag tror jag är blekast på Madeira! ??

Idag när jag var o lunchade med Linda och Lisa så berättade Lisa att hennes man hade trott att jag var halv portogis, jag hade tydligen portogisiska drag.. hmmm, där ser man! =)
ska man ta det som en komplimang eller hur ska man ta det egentligen... Well jag får kolla med morsan o farsan så dom verkligen är svenskar iallfall...

Igår var jag, Emelie, terese och Linda och åt på Kaahns, den indiska resturangen som jag har längtat sååå länge efter! och det var MUMSFILIBABBA! Drack ett par öl till maten, sedan köpte vi en flaska vin och gick hem till Linda och drack upp den rökte som borstbindare och pratade om allt mellan hemmel o jord! Tessan, var dessvärre tvungen att avta lite tidigt.
Jag gillar verkligen Emelie och linda, två störtskäna tjejer det där som utstrålar SÅ mycket positiv energi så man blir alldeles glad! Sånna människor tycker jag om att ha omkring mig! Jag behöver det!

Imorgon ska jag och Katja ses och käka nåt gött och ta ett par öl... OBS! ETT PAR ÖL... Inga fler än så! Det finns inte en chans att jag klarar av mer! Shitt jag börjar verkligen bli gammal och tråkig! =D Men så förväntas ju helvetes tiden börja på torsdag också så att eeeee.... Då behöver man vara pigg och fräsch!

Saknar ågra här på ön iallfall, sånna som gjorde att jag hade en så bra tid här sist... Frisk, Malin och Daan...

Neee, nu är tvättmaskinen klar så nu ska jag hänga upp litte tvätt... smell you later!

Ps. Vi har fått ritningen från aitekten på utbyggnaden på vårt hus! Så spännande! och jag kan inte se den! Så frustrerande!

Inga kommentarer: