måndag 7 april 2008

Landvetter Airport hotel

Där befinner jag mig i skrivandets stund...
Ligger i sängen och borde egentligen sova eftersom jag ska upp kl 4 imorgon bitti... Vad är det för dåre som kommit på att man ska checka in 2 timmar innan avfärd? Räcker det inte med en timma? Det är ju alldeles lagom? Eller? Jo det är det!

Var faktiskt lite sorgligt i dag när jag sa hejdå till Elvis, Fredrik, Metta och de andra....
När jag klev på tåget efter Sandra vinkat av mig så hade jag en tår i ögonvrån... Shitt vad jag kommer sakna dig Sandra! GALET! =D
Så med andra ord, jag kommer sakna min faavvo puff!
jag kommer inte sakna Ventelo men de underbara människorna som jobbar där... Ni är få men ni förgyller min vardag!

Nej nu måste jag faktiskt sova... Kl 04 00 ringer dom och väcker mig... Sedan lovade receptionisten att fixa en frukost fralla till mig så jag fick något i magen innan avfärd. .Så sött... =)

Nu ska jag krypa ner mella lakanen ordentligt och försöka sova en stund!

Hoppas jag inte kraschar med planet imorgon!!

Ps: Sandra, jag kommer finnas dig tillhanda VARJE dag!! Maila, MSNa, SMSa, Ring! Jag kommer vara där för dig hela tiden även om jag är väldigt långt borta! puss gumman!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hann aldrig säga hejdå till dig :( Kommer sakna dig... hoppas du får det superbra på Madeira, det förtjänar du verkligen!! :D

Linda sa...

Resan började ju inte så bra men nu så sitter jag här och ska få tummen ur o bege mig till kontoret. =)
KRAM på dig S-S glöm inte hur fantastiskt bra du är!