söndag 27 april 2008

Stryktipset!

Stryktipset kan vara rätt bra...
har gnällt, liiiite på Andreas för jag tycker att man vinner ju fasen aldrig iallfall på det där... Men som han säger, spelar man ingenting så vinner man ingenting...
Sagt o gjort igår ringde han, helt överlycklig! "Vi har vunnit 13 000 kr på stryktipset" WOW shitt fasen vad nice!! 13 000 är ingen miljon men ändå 13 000 bara sådär...
Det gick väl en timme eller så sedan fick jag sms från andreas ring mig! Sagt och gjort, det gjorde jag... Det visade sig att det vara ännu bättre än 13 000, vi vann 40 000! YEYAH! Bara sådär!
Hahahaa! Helt sjukt... Spelade för 47 kr och vann 40 000! Hehee, ska aldrig gnälla på andreas småspelande igen! Hahaha!

Oh, well, nu sitter jag här i soffan, delvis uppbränd delvis lika blek som tidigare, beror lite på var man tittar...
Vet inte riktigt hur jag gjorde igår när jag smorde in solskyddsfaktor.. kanske var jag full eler nåt.. men låt mig säga såhär, jag kan nu SE att solskyddsfaktor fungerar och att det inte är någon bluff!! =D

Undrar om jag ska pallra mig i väg o handla lite, finns inget drickbart är hemma förutom kranvatten... Det är jag inte så sugen på att drick... Det smakar faktiskt inget vidare.
Tror förresten att min toalett har gått sönder, fasen!

Inga kommentarer: