söndag 13 april 2008

Lugnet

sitter här hemma och knapprar lite på datorn och funderar på vad jag har gjort sedan jag kom hit...
Inte mycket! =)
I fredags var jag ute med Katja och Fredrik och drack nägra öl och pratade lite skit. Trevligt som 17!
Igår var jag hemma hos Mikaela och Amelie och blev bjuden på utflyttningsfika. En riktigt mumsig hallonpaj bjöds det på och kaffe... i massor! Det var ritkgit trevligt och vilken lägenhet de flyttar ifrån! hur fin som helst, ligger dock lite avsides.. Men urtjusig!
Kom hem vid 17 tiden och blev fast i soffan eller ja i fotöljen... och kikade på tv hela kvällen.

Idag hade jag egentligen tänkt att ta mig ner till forum för att handla lite. Men 1 det är haltaskigt väder 2 långt... Eller ja dit går bra men hem (med kassar) så är det uppför, uppför, uppför uppför! =( funderar på att hoppa handlingen och göra det imorgon efter jobbet i stället och ta taxi hem... =) Det är ju ändå så RYSLIGT billigt med taxi här!

Hepp, nu ska jag fixa mig ett par mackor och käka lite... =)

Hoppas ni har det bra där hemma! Jag har det riktigt bra här i varjefall! =)

Inga kommentarer: