onsdag 23 april 2008

Onsdag 20080423

Yep det är dagens datum det.

Jag är så jäklarns trött! Emelie frågade om jag ville haka på o dricka poncha med henne och Miguel. Anä, hur frestande det än lät så orkade jag faktiskt inte. Hade nog inte varit nåt vidare sällskap iallfall.


Så nu sitter jag här framför datorn och teven och har det lugnt och skönt.

ska ta en dusch o krypa till kojs snart tänkte jag. Kissnödig är jag också.


Börjar få lite hemma sug nu... Men i helgen ska det bli 30 grader varmt då ska jag o Emelie ligga vid poolen HELE HELGA! YEYAH!


Gillar verkligen Emelie! Bra tjej det där! =) skönt att jag hamnade at her casa! Hon tar hand om tant. . . =)


SHOPPING hoppas jag det blir i helgen... Ska shoppa nåt till en viss person som fyller år snart... Fast det är hemligt så schyyyy!!!


Hepp! Time to pysa Tjingeling!


Det här är jag just nu! Tog bilden på jobbet i morse.

Inga kommentarer: