torsdag 7 augusti 2008

Snott!

Har inget bättre för mig precis just nu så:

1. Vad åt du till frukost?
Ett päron och en kopp te

2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.
Inte jätte nyaste men en av de nyare som jag har på datorn på jöbbe...


3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Per K-Å

4. Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart

5. När var du arg senast?
Igår

6. Ditt bästa minne från skoltiden?
Studenten såklart, och tiden innan. Sanlöst kul!

7. Ditt sämsta minne från skoltiden?
Vår hemska fysik lärare på högstadiet som skällde ut mig! =( Utan anledning kan jag förtydliga.

8. Yoga eller löpning?
Yoga

9. Spaghetti Bolognese eller Oxfilé provencale?
Oxfilé blir det nog, kött ä gött!

10. Vilka tidningar läser du regelbundet?
SLA och Aftonbladet

11. Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film... your choice.
Hmm, svår... Meeen äsch jag vet inte måste man ha en sån? Är Beck en deckare?

12. Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
Följer inga program så slaviskt just nu, men skulle vara Prison Break isåfall.

13. Vem är du avundsjuk på? Eller vilka?
Folk som har mycket pengar! jag vill också ha det!


14: Din bästa revansch?
Hmmm, ja a vad kan det vara... Vet faktiskt inte!

15. Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bästa: Tom o Göte såklart! Sämsta: Ett pucko på Lyom (inte Jonas A)


16. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Ostron! med tanke på att musslor är äckligt så kan jag bara tänka mig hur Ostron smakar! BLÄSCH!

17. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Zlatan

18. Kaffe eller te?
Te

19. Skostorlek?
36-37


20. Hur ofta är du på IKEA?
När det behövs

21. Om du hade fem miljoner över... vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
MASSA saker! en häst, hund, ny lyxig snabb bil, kläder, resor, ny mobil . . . Alltså fem miljoner är hur mycket som helst! Shitt vad jag skulle handla!! =D

Inga kommentarer: