tisdag 12 augusti 2008

Mystiska toalett vanor!


Vi hade en liten disskusion om mystiska toalettvanor alldeles nyss.
Här på jobbet har flera mycket underliga saker inträffat...
1. Någon som inte spolar efter de har gjort nummer två
2. Någon som inte tar bort fartränderna efter att ha gjort nummer två
3. kletat snor på väggarna på toaletten
4. Hetsätit en BigMac


De två första är ju egentligen ett ganska vanligt fenomen tyvärr. Jag ställer mig ganska frågande till att ens göra nummer 2 på jobbet! känns som om man spar det tills man kommer hem på något vis. Under mina två år på det här stället har jag inte gjort nummer två en enda gång. Förmodligen kommer jag aldrig att göra det heller.


Kleta snor på väggarna, nu menar jag verkligen stora grön/gula snorblabbor! Vem faan gör något sådant och framförallt VARFÖR? om man nu sitter och filosoferar medans man bajsar och petar sig i näsan kan man då inte då bara ta en bitpapper och torka det på? Nej nej, kleta det på väggarna, mycket roligare!


Den sista tror jag var något av en chock för oss alla här. Någon har hetsätit en BigMac på toaletten. Hur vet vi att det var hetsäting? Jo det fanns tydliga spår som indikerade på detta bla det låg rester kvar på golvet, BigMac sås som var utsmetad, papper som kastats med dålig pricksäkerhet.
Min enkla fråga är: Varför äter man på toaletten!?

Jag har haft andra mycket skräck injagande upplevelser vad gäller toaletter, blandannat en gång när jag gick på en toalett där någon hade bajsat PÅ ringen... Allstå det var inte lite klet som "råkat" hamna där, det var en hel jävla bajskorv! Då var jag helt plötsligt inte så kissnödig längre, snarare spynödig!


Det är mycket konstiga människor vi lever med, det är lätt att konstatera!


1 kommentar:

babysteps sa...

igår morse hade ngn gjort nr 2 på ena toan häruppe utan att spola. och jag vet vem det var för personen ifråga kom ut därifrån när jag skulle in! jag blev inte alltför förvånad, om man säger så!