torsdag 14 augusti 2008

Kantarelljakt

Kanske lite nördigt, kanske lite pensinärsvarning... Men var ute på kantarell jakt igår...

Lyckades skrapa ihop en del faktiskt... Blev två mackor iallafall...

Det är så fruktansvärt gudomligt gott!


Förövrigt... Inget nytt, har två kickoffer att se fram emot på jobbet... Wiiiieee!
Fick en riktigt bra lön! NICE! Men hoppas att det snart är dax för ett lönelyft för min del. Fick ju gå ner i lön när jag bytte tjänst.
Funderar på om jag ska ta tag i att börja rida så smått igen. Måste bara göra omprioriteringar, men vilka?


Hörde en kul grejj på MixMegapol nyss...

Detta utspelar sig självklar någonstans i USA

En snubbe vid namn Tim, skild från sin fru.. De har varit mycket osams... på nåt vis lyckas han vinna tillbaka henne, de blir tillsammans igen och gifter om sig. på bröllopsfesten blir det bråk mellan Tim och en snubbe som var med på festen vilket slutar med att polisen tillkallas. Polisen kollar upp Tim och det visar sig att det ligger ett besöksförbud där. Ett besöksförbud som innebar att han får inte vistas närmare än 20 m sin fru! Alltså, då de var osams och allt det där så anmälde hon honom och har sedan glömt att ta tillbaka den.
Det slutar med att polisen arresterar honom...
Lyckad bröllposfest? Anä, inte va? Hahaaha!
Slutligen!
STORT GRATTIS EMELIE SOM FYLLER ÅR IDAG!!

2 kommentarer:

babysteps sa...

du får komma o rida hos mig närhelst du vill, bara så du vet! :)

Anonym sa...

Tack så mycket favorit-ex-sambo! Det har varit en bra födelsedag! Miguel skickade den största bukett rosor jag sett till jobbet. Jag ska iväg med honom strax och hejdå-umgås lite. Jag åker ju tillbaka till Sverige 17/9 nu. Jag är livrädd med ett krossat hjärta! Urs! I need pancakes! Ta hand om dig vännen! Puss och nyp i gumpen och allt det där! (gillade ditt toalett-filosofi inlägg)/Emelie