onsdag 20 augusti 2008

Förvirrad . . .

Pratar med en av våra säljare i telefon.

Han vill låna mitt inlogg till vårt faktureringsbolag. Visst själklart inga probs.

Saken är den att man har en dosa som man hela tiden får en ny kod på också plus användarnamn och pinkod.

Sagt och gjort, han får mitt användarnamn och pinkoden. Sedan blir vi tysta, båda sitter tysta i säkert en minut tills jag frågar går det bra för dig?

Nej svara han jag väntar på koden från dosan... Hahahaaa!

Men shitt... Varför SA du inget för nä men jag trodde att det tog lite tid... Hahaha!


Jösses!


Nu ska jag snart bege mig hemåt!

Jag är sååå sugen på att klippa mig. Men jag vet inte hur, eler jooo jag vet hur jag skulle vilja ha mitt hår men jag vet inte om jag vågar? Tänk om jag ångrar mig och så är mitt långa hår borta! =(


Funderar på en likande Gynning frisyr.. Eller är den helt ute och sten ful??



Vad tror ni skulle passa på mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är grym... testa. I värsta fall - det växer ut!
Du skulle vara skitsnygg i den tror jag allt. ;)
Puss

Anonym sa...

kör på!! tror de skulle bli as bra!!

babysteps sa...

jag tror du skulle bli vrålsnygg i den!! eller de vill säga, mer vrålsnygg än vad du redan är :D pöss på rej!