måndag 11 augusti 2008

Equi donati dentes non inspiciuntur

Ja så var ännu en helg till ända.
Har faktiskt inte gjort något speciellt alls. i lördags var en riktig slappar dag framför teven. Gjorde inte ett DYFT! *skönt*
Igår var jag med Elvira, Anna och Gustav och hämtade Annas häst, Pricken.
Han skulle tydligen var väldigt svårlastad enligt ägaren. Svårlastad my ass! Han klev på så duktigt så efter lite lockande, pockande och mutande. Bra gick det iallafall.
Var hemma runt 23:00 *GÄSP*
När jag kom hem fick jag ta ett par Ipren för att lindra mina otroligt smärtande höfter! Efter ha suttit alldeles förlänge i ett baksäte i en bil. =(

Förövrigt har det varit skitväder! Jag tycker verkligen inte om svenska sommaren när den bara regnar regnar och regnar. . . =( Idag är det iallfall sol men inte speciellt varmt.

Nepp dax att jobba litet!

PÖSS!

Equi donati dentes non inspiciuntur - "Man ska inte titta given häst i munnen"


Inga kommentarer: