fredag 15 augusti 2008

Mail. . .

Jag har fått mail idag. Från Alex Schulman. Det tycker jag är coolt!
Varför kanske ni undrar, det säger jag inte... Hemligt än så länge!

=)

Har fasen ingenting kul att skiva om idag... Inte hört nåt kul på radion, inte på jobbet eller joo en grejj på jobbet.. jag skrattade så jag grät!

Ett företag kontaktaade vår support efersom de haft problem med sin VPN och att det var problem med datanätet, det var eko när de skulle ringa.
Vår support lade ner x antal timmar på att undersöka felet coh x antal personer blandades in. Ingen kunde förstå vad ekot berodde på. Efter en dag ringer kunden tillbaka.
Det visar sig då att en av förra ägarnas son borrat hål i taket till deras serverrum som ligger under hans lägenhet och till deras VPN anslutit sitt hemmanätverk för att komma åt Internet.
Där av ekot!

Hahahaa! Så sanslöst jävla kul!

Inga kommentarer: