onsdag 6 augusti 2008

Herre min jösses!

Fick just mail från min chef (Chefen över chefen).

Han har kikat igenom bilderna från när vi var på kryssning...

Tom (min närmsta chef) hade haft vänligheten och skicka dem till honom. saknen är den att jag har varit och gjort grejjer med "mina" bilder och antagligen varit lite full när jag gjort det... så jag fick ett mail där han skriver:

Bild 6260128 på dig är jättefin :-)
Vad har hänt med bild 036, det fattas lite?




den lite konstiga bilden som det fattas lite på är denna:



Var har min rumpa tagit vägen!? Vem har tagit den? Hahaahaa! Jag höll på att garva läppen av mig när jag såg att den var borta!

Vem faan vill ha den!? *ASG*

Någon som har sett en vit jeansrumpa lite stor gå omkring utan ägare? Kan ni då vara vänliga att skicka tillbaka den till mig?? TACK, i need it!

PUSS!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde nog skicka ut ett massmail på jobbet:

"Vem har snott min röv?? vill ha den tillbaka tack!"

Lite i stil med "vem har lämnat et tomt kuvert i receptionen...?"

Fniss jag skrattade med kan jag säga!

babysteps sa...

HAHAHAAAAA!! MY BUTT IS MISSING!!

Linda sa...

Hahahaa! Visst är det helt sinnes! Vem faan vill ha en gammal rumpa!? =D