onsdag 27 augusti 2008

Förtjusande!

Jag känner mig förtjust...
Alltså att jag är förtjust i någon... Hahaha! Alltså jag blir glad av den här personen. Jag vill bara ha sådana människor i mitt liv.
Jag har rätt så några sådana men jag vill ha FLER! Many many många fler! =D



Härom dagen pratade jag med Mikaela på skype, hon frågade vilket ord som jag tycker är fulast.
Gumman eller Precis?
Vad tycker ni?
Saknar mina Madeira vänner! jätte JÄTTE mycket! Jag vill att dom kommer hit, ni kan få bo hos mig i mitt lilla hus! KOMSI KOMSI!

Nu är min lunch slut så nu ska jag börja jobba igen. Jag är översvallad med jobb! BLÄ! Jag får nog jobba öer lite idag med dessvärre!

Ooo jag köpte ny mascara igår! Använde den för första gången i morse.. Det är en härlig känsla!
Denna använder jag! Den är toppen TOPPEN!


Clinique High Definition Lashes Mascara

Inga kommentarer: