torsdag 31 juli 2008

Vinna!


Nu är jag med och tävla om detta halsband, det är ett halsband med ett budskap på.
Man kan välja mellan dessa budskap :

1. Kärlek - Utan dig skulle inte universum vara detsamma. Tillsammans blir vi till. Kärleken är början, mitten och slutet

2. Insikter - Välj kärlek. Se, inse, det finns ingenting du inte kan göra. Livets hemlighet: allt kommer att bli bra.
3. Harmoni - Stillhet är nyckeln till livets gåta. Detta ögonblick bär på en gåva. Vila: allt är som det ska vara.
4. Följ dina drömmar - Följ dina drömmar, det är ditt liv. Öppna hjärtat för under. Allt är möjligt, endast du sätter gränserna.


Jag valde Harmoni, om ni vill vara med och tävla gå in HÄR

Jag hoppas ju dock att jag vinner eftersom jag vill ge det till en mycket speciell person! ;-)

1 kommentar:

babysteps sa...

Den är ju avslutad, snyft :(