onsdag 30 juli 2008

Onsdags garv!

Det här är kul!

Jag fick: Jag förfördes av en neger för att jag brukar röka på . . . Hehehee!


Välj månaden (numret) du är född i:


1: Jag åt upp

2: Jag slog ihjäl

3: Jag älskar

4: Jag sköt

5: Jag kramade

6: Jag knarkade

7: Jag är tänd på

8: Jag dansade naken med

9: Jag sjöng med

10: Jag fes på

11: Jag förffördes av

12: Jag hade sex med


Välj datumet du är född på


01: Din mamma

02: En hund

03: En neger

04: Michael Jackson

05: En bög

06: En hamburgare

07: Pippi Långstrump

08: En prostituerad

09: Karlsson på taket

10: En aidssmittad pundare¨

11: En pundare

12: Jultomten

13: En hivsmittad raggare

14: En hora

15: En banan

16: En hund

17: Britney Spears

18: En fet hagga

19: En fet man

20: En alkis

21: En hemlös man

22: Min man

23: Min mamma

24: En muffin

25: Min pappa

26: En häst

27: En fotboll

28: En häxa

29: Min farmor

30: Din pappa

31: Ett får


Välj färgen på tröjan du har på dig:


Vit: För att jag gillar det

Svart: För att jag är så jävla snygg

Rosa: För att jag ser ut som en gris

Röd: För att jag är skitful

Blå: För att jag är en transvestit

Lila: För att jag är homosexuell

Grå: För att jag är en pundare

Annan: För att jag är lik Göran Persson

Orange: För att jag är bra i sängen

Grön: För att jag brukar röka på

Turkos: För att min mamma sa det

Brun: För att jag var tvungen

Ingen tröja: För att jag är kåt

3 kommentarer:

babysteps sa...

jag hade sex med britney spears för att jag är en pundare! HAHAAAA!!!

Linda sa...

Hahahaa!

Taru Tuomi sa...

jag älskar en hund för att jag är en transvestit.......