onsdag 30 juli 2008

Antikdeckarna o tvätt.

Nu har jag suttit här och tittat på antikdeckarna (?) och väntar på att en maskin med tvätt ska bli klar.

Frågan är varför jag sitter inne och väntar på det? Solen skiner ute och jag borde egentligen ta tillvara på den lilla sol som nu är eftersom det ska bli sämre eller ja egentligen helt vanligt svensk sommar väder igen... =(

Men lam som man är sitter man inne framför datorn. jag borde ta med mig den ut istället och lägga mig på den gröna mattan. . .


Är hemma i the stope btw. A ska upp till Norrland med grabbsen så då stannade jag hemma. Kanske party imorgon med min favvo Sandra? Saknar den gumman!


Någon har snott min nya mobil, jaghann inte ens få den i min hand förrän någon annan hade lagt vantarna på den! PUCKON!

Så nu är det beställt en ny! FÅRSKALLAR!


Men snart är den i mina händer, min Samsung Soul, vacker sååå vacker!


2 kommentarer:

babysteps sa...

VAA?? Ngn från jobbet eller? Vilka idioter!!
det är en kanonmobil iaf, you'll love it!

Linda sa...

Japp, någon på jobbet såklart!