måndag 21 juli 2008

Dåligt med knop!

Det görs inte många knop på den här semestern det kan jag lova.

Var på dagstur till Kungshamn/Smögen med Stadling och Malin hmmm förra helgen. En liten tur till Sjötorp där vi träffade på Martin Timell. =)

För övrigt har jag BIG NEWS! Mikael Persbandt... Skall flytta, hit eller ja it o hit, ett hus svinigt nära där vi har Gullan!
Herregud! Tänk om man skulle springa på honom på ICA.. "hej hej, å bilen den går bra?"

Sara, Anders och Walter var och hälsade på oss en sväng igår, mycket trevligt! han växer så det knakar, jag kan nästan lova att han växte medan de var hos oss! Den lille parveln! =)

Annars så händer inte mycket har hunnit läsa ut fyra böcker eftersom det bara regnar i det här fucking jävla landet! Helt sinnes!

Nää nu ska jag hälla i mig vatten (som om jag inte har fått nog av vatten) men jag har huvudvärk, det brukar kunna botas med vatten...

Puss o hejj!

1 kommentar:

babysteps sa...

Persbrant! Du måste ju hälsa från mig om du springer på'n :D