onsdag 9 juli 2008

Ännu en dag har börjat

Japp imorgon börjar den... Semestern... Skräckblandad förtjusning!
Jag kommer antagligen promenera på mina egna nerver. 4 veckor och helt tomt i schemat! Gaah!
Jag vet någon som kommer att jobba hemifrån på semestern! =P

Satt och funderade på bussen till jobbet idag och tänkte, det här borde jag faktiskt skriva om i min blogg! Men tror ni jag kommer ihåg nu vad det var? Nope!
Jag borde skaffa ett litet anteckningsblock där jag skriver ner min briljanta idéer (ja jag har sånna ibland) annars glömmer jag ju bara bort dem.

Undrar om jag är ensam om att glömma saker 2 sek efter att någon har sagt det till mig. A påstår att det beror på att jag är ointresserad och disträ. Jajo, det kan det vara till viss del. Men inte jämt!? Låter ju fruktansvärt om jag skulle vara helt ointresserad av vad andra människor har att säga till mig! Så är det faktiskt inte, men jag tror min hjärna är överbelastad? Eller är den helt enkelt understimulerad?

Nepp, dax att röjja lite mail härvid!

Puss på nosen!

Inga kommentarer: