torsdag 10 juli 2008

En helt vanlig dag!

En helt vanlig dag. Nästan!

Vaknade 8.30 pigg, men drog mig ändå en halvtimma och filosoferade lite om livet...
Gick upp och ut och hngde upp tvätt som A hade tvättat på morgonen. La in en ny maskin med tvätt...
Softade, åt en lätt frulle kikade på våra bästa år! ÅH det är såååå bra! ME LOVE IT! Hängde upp mer tvätt och gjorde mig i ordning för min lunchdate med Therese som är hemma från Ryssland!
OMG vad kul det var att träffa det lilla livet igen... Hon är ett sånt energiknippe så det inte är sant! Sprudlar av glädje och positiv energi! Ja det blev en lunch på Sand såklart! =D
Efter det gick jag o hämtade "lite" foton som jag framkallat! Sinnessjukt många var det! Hahaha! Men så är det när man är envis som attans och vill ha alla foton i ett hederligt fotoalbum! Sån är jag, men det är mycket roligare att titta på foton i fotoalbum än på datorn.. Tycker jag dårå va..

Ja men sedan så gick jag till bibblan lånade lite böcker som skall läsas i Gullan... =)
Väl hemma sedan blev det mer tvätt göra! Medan jag stod och tog ner den torra tvätten i godan ro, vad händer då? Jo en äcklig jävla snusk fågel SKITER på mig! Fyyy faaan! Är det så konstigt att jag avskyr fåglar och har fobi för dem? NÄÄ! Jag kommer säkert dö i galna fågelsjukan! Som Elvis sa, så kommer mina knän vika sig jag sjunker ner i tvättkorgen och kvävas med en strumpa i munnen! Det vore så typiskt! Well, det går rätt bra än sålänge men det finns mer tvätt att plocka så möjligheten finns fortf. och jag känner mig faktiskt lite yr.

Mr. Snickare har varit här också och kikat på våra ritningar på vår utbyggnad, han verkar toppen och vet verkligen vad han snackar om...

och nu sitter jag här i soffan eller ligger gör jag eftersom jag är yr i bollen! =( Skummt, kanske järnbrist, kanske galna fågelsjukan!

Ja det var min alldeles vanliga torsdag... =)

PUSS!

Inga kommentarer: