onsdag 9 juli 2008

Ett tillägg

Måste bara få kommentera denna!



Ser ni vem det här är??

Alla har sett Baywatch, och det är lille Hobie (Jeremy Jackson) Men hur i hela friden ser karln ut i fejjan? Jag fick en lättare chock!
1. Kinderna måste vara fixade
2. Likaså hakan
3. och näsan
Det ser verkligen helt galet ut! Hela ansiktet ser helt miffat ut. Varför, om man nu ska göra om sig till det bättre, gör man så mycket och så drastiska saker så det ser helt och hållet puckat och onaturligt ut?

BLÄSCH!
Tror helt seriöst att utan de där operationerna så skulle han se riktigt bra ut.

Nu skriver jag som om jag VET att han har opererat sig, det vet jag inte... Men visst måste det vara så?
OM det mot all förmodan skulle vara som så att han inte gjort det så får jag helt enkelt beklaga mitt hemska påhopp och skämmas en stund!

Inga kommentarer: