torsdag 19 juni 2008

Utmanad igen. . .

Japps, Sara hon fortsätter med sina utmaningar så here we go agin!

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Då hade jag precis tagit studenten och såg fram emot en Kos resa med Madde och Caroline. Jag var singel och levde loppan. . . Sommarjobbade på ett äldreboende i Stenstorp.
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Morgon kaffe med Per, jobba, packa till Gullan, Grilla, Slacka.
3. Godis jag gillar? Chocklad!
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? OH, miljadäääär! hmmm, ge pengar till mamma, bonus pappan Jan, pappa, bonus mamma Solan och alla hela, halva och bonus syskon, resa, skänka till välgörenhet, spara en (hel)del, bjuda med vänner på shoppingresa, börja jobba halvtid, leva livet på lyxnivå! Jösses jag skulle kunna rabbla saker i en evighet.
5. Städer som jag bott i? Hmm, ja det beror väl på vad man menar med städer och vad som räknas att man har bott. Men städer Falköping och Skövde, sedan har jag även bott i Torbjörntorp och Stenstorp, men de räknas inte som städer. Sedan har jag ju faktiskt bott i Funchal också, även om det bara är 4 månader allt som allt.

jahapp, så skall jag utmana då. . . Hmmm vilka blir det denna gång... Jag utmanar:
Tessan, Sara-Sofia, Sandra, Therese och Katja

Inga kommentarer: