måndag 16 juni 2008

Luggen ligger. . .

Luggen ligger härvid.
jag känner mig harmonisk, trivs med jobbet och livet i största allmänhet.
A:et skjutsade mig till jobet imorse och frågade om jag tyckte det var kul att åka till jobbet, ja var mitt själklara svar.
Han sa då att han aldrig har haft ett jobb som han tycker det är kul att gå till... Fasen vad sorgligt!
Jag har bara haft ett jobb som jag vantrivdes på, eller ja inte med arbetskamraterna, dom var guld, men jobbet i sig... *kräks* Kan lätt konstatera att telefonförsäljning är ingenting för mig...

Nepp n ska jag pyssla vidare lite här, jag har verkligen glömt hur det känns att vara helt grön och inte kunna någonting, jag är såååå förvirrad! Men shitt pomfritt det är kul att lära sig! =)

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack gumman, du är för go.. saknar dig också.. imorgon är det begravning, tänk på mig runt 11.00.. ha det så bra.. kramis