onsdag 18 juni 2008

USB . . .

Så irriterande!
Jag hittar inte USB kabeln till kameran! Jag trodde jag hade den på jobbet (av någon anledning) tog med kameran för att lägga upp ett par bilder på hur snygga vi (läs jag) var i lördags när vi var oerhört svenska och patrotiska när vi hejjade på Sverige för allt vad skjortan höll för (räckte dock inte)
Men ja, nä det blir inga bilder... =( Attans.

Hämtade nya räser bilen igår!! Han är såååå fiiin! dock har jag inte kommit på något bra namn...
Kanske Zorro, eller Gunnar... Någon som har fler namn förslag?

Nepp dax att fortsätta jobba. . .

PÖSS!

3 kommentarer:

babysteps sa...

RAMBO kanske :D

Okyee sa...

Gå bort o fjäska för IT så har dom säkert en USB-kabel att låna ut! :D
//S

Sara sa...

Linda! Det är väl SJÄLVKLART att bilen ska heta Åke? :-D Åka/Åke? Lite "åka" på värmländka sådär som du är så bra på ;-) "Åka i Åke!" Haha!