måndag 23 juni 2008

En midsommar . . .

en midsommar har mer eller mindre sprungit förbi.
I Fredags var vi och några av våra kära vänner samlade hos oss och Gullan. Det var sill, färskpotutis, sill, lax, flädersnaps, vin, öl mm mm mm stod på menyn på eftermiddagen. Det blev mycket lyckat.
Efter detta roade sig vissa av oss i sällskapet med att ha frågesport om fotboll. Det var väl ingen hejdundrandes succe för alla, men men... Efter diverse aktiviteter (inkluderat diskning) så var det dax för grillning och ännu mera mat! =) Riktigt mumsigt så även detta.
Klockan sprang sedan i väg och PFF så var klockan 02. . . Lilla Minna som var fyllechaffis kände då att det var dax att bege sig hemåt vilket man kan förstå.

Midsommar dagen var det slöande och mys hela dagen, vädret var ju rätt instabilt så man kunde med gott samvete ligga inne och zappa mellan kanalerna och även läsa en och annan bok. =)

Söndagen var det återigen verkligheten som knackade på dörren och sa att imorgon är det månadg igen och dags att gå tillbaka till jobb och annat trams.
Så efter lite slöande och städande var det dax att packa ihop sina pinaler och bege sig hemåt till The Stope!
Hem åts det kebabrulle, MUMMA! =)

Denna vecka blir även den en kort vecka för mig. På Onsdag beger jag mig upp till Stockholm då jag först ska på utbildning i ett nytt system vi ska ha här på jobbet.
På torsdag bär det av på kryssning men innan det lite möte med vår VD... Spinnande...
Oh well...
Bilen den går bra!

PUSS!

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

Chebabrulle och midsommarfirande? Är du en sån däringa sadist eller?