onsdag 11 juni 2008

I väntans tider. . .

Väntar... och väntar... och väntar...
På vår nya bil! jag håller alla tummar och tår jag har för att den skall komma nästa vecka, men bara för att man väntar så febrilt så lär den inte komma. =( Brukar vara så.


Måste bara få säga att jag trivs så jäklarns bra med min nya tjänst! Känns hur bra som helst!
26/6 ska vi ut och åka med Birka Paradise. Det blir nice... =) Sån´t gillar vi.
Iofs är jag inget jätte fan av att åka båt men det är ju sommar och förhoppningsvis lungt på vattnet så jag slipper bli sjösjuk.












Vi är ett gäng på jobbet som EM-tippar, jag kan meddela att det går lite si sådär för mig. Heheee, vem hade räknat med något annat? Men men, det finns mycket kvar att samla poäng på så man vet aldrig!


Hepp nu ska jag ta tag i jobbet igen
.

Inga kommentarer: