onsdag 5 december 2007

Visit from Rusia!

Idag var jag och lunchade med Therese som är hemma en sväng från Ryssland!


JISSES vad kul det var o träffa det lilla livet igen! =D Lika galen som vanligt, ingen förändring där inte... Nu när jag träffade henne igen kändes det som om hon aldrig ens varit borta. . .

Vi var och åt på SAND såklart! Heheee, vårt favvo hak med den alldels utsökta vitlöks cremen!


Snackade en massa om vilka rävar det finns på jobbet och att jag fått lära mig den hårda vägen att man inte kan lita på NÅGON! Det gör mig ont att det är så, jag blir så besviken på mig själv när jag missbedömmer folk så!


Therese du ska iallfall ha en stooor kram och en blöt köss för att du hade överseende med min blåögdhet och för att jag faktiskt svek ett löfte som jag gav dig.... Jag kan lova dig att jag ALDRIG kommer göra om det misstaget. * Spott tvi och svordommar! *


Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska ha med mig när jag åker... Måste ju planera lite eftersom det blir rajj rajj på lördag och vad faan ska jag ha på mig då???

Förhoppningsvis så hittar jag nåt stiligt i Riga eller i Stockholm ... =)


Wiiiiiiiiiieeeeee ledig från jobbet i en och enhalv dag! Ni anar inte hur jag kommer njuta!!

Therese sa nåt klokt... jag vill inte vara ledig från jobbet eftersom jag känner att jag kommer att missa något och jag finns inte på plats om ifall det skulle vara något, jag vill ha kontroll helst hela tiden... ....Att det är ett tecken på att kommer förr eller senare bli sönderstressad...

Det jävliga är att jag märker det inte själv när jag är stressad, det ligger i kroppen...

När jag var hos naprapaten så sa han att min spänningar i nacken och ryggen beror mycket på stress... Att jag är spänd drar upp axlarna och eftersom jag har gått så en längre tid så har det låst sig där . . .

hmmm, något jag kanske borde ta till mig!?

Men jag tycker ju mitt jobb är så förbannat roligt och jag trivs ju så bra! Fast ja man kanske inte ska stressa ihjäl sig över det ändå?




1 kommentar:

Okyee sa...

Men du, det där kändes inte ett dugg bra att läsa.
Jag vet inte vad du refererar till men om du känner så... ah, inget att ta här.
Jag kommer fortsätta tjata på dig.
/S