fredag 28 december 2007

Shoppat

Idag har jag och andreas shoppat lite.
Jag, blåögd som jag är, tänkte att nu jäklars ska det handlas på rea...
Hittade inte ett skit, en top som jag ska ha på nyår, men den var inte på rea, å så ett par stövlar. tror dom är snygga, har inte bestämt mig ännu för det. Men men dom duger nog till mig.
Sedan var vi på systemet och shoppade alkohol inför nyår. Var och åt på coop. (äckligt)
köpte raketer! YEYAH!
Tillbaka in till stan, solade... Shitt vad jobbigt det var, trodde jag skulle svettas ihjäl. Det var SÅ varmt! hjärtat slog som faan, fick nästan lite panik. Nepp, det blir meddo i fortsättningen. mycket bra ställe att sola på!
Skulle åkt till Andreas pappas grav och tänt ett nytt gravljus, men det glömde vi ju såklart.

ikväll ska andreas åka till Skara och spela Tennis, jag får några timmar för mig själv. Ska bli skönt! =)

Jag känner vibbar, bra vibbar. Undrar om dom stämmer. Hoppas det! =)

Inga kommentarer: