tisdag 11 december 2007

På Jåbe!

mmm så sitter man på jobbet igen då.

Lika trött som vanligt såhär på morgonkvisten. . . Tar ett bra tag innan jag är människa typ vid kl halv elva, elva kan jag känna mig som jag ska.


Vår tripp till Riga var riktigt bra. Det gungade ganska ordentligt på både dit och hemvägen, men peppar peppar ta i trä, jag klarade mig fint. Brukar vara riktigt känslig när det gäller sånt där. Kanske var det alkoholen som gjorde det eller så har jag växt till mig och slutat bli åksjuk...

What do i know.


Riga är iallfall en väldigt fin stad! Även om det var rätt så rått och kallt så strosade vi omkring i stan och tog taxi runt och hamnade på en marknad.

Tyvärr var det lite dåligt med tid i Riga så åker man igen så blir det nog en övernattning i Riga också.

Perfekt sällskap hade vi på resan, Danne och Maria är så sköna människor, me like them a lot!

enkla glada roliga lättsamma!


Anä, nu ska jag ringa ett av vår TM och beställa en ljudfil till en kund... Wiiiiee! Håll tummar o tår att den finns!


Inga kommentarer: