söndag 2 december 2007

Ny vecka . . .

Så ska det påbörjas en ny arbetsvecka imorgon.
Känner inte alls för det, det är riktigt tungt nu alltså! *suck*
Jag älskar verkligen mitt jobb och mina arbetskamrater! kanke inte alla ;-)
Men ibland så är man inte alls sugen på att gå dit. Tur att jag ska vara ledig i slutet på nästa vecka. En kryssning till Riga blir det tillsammans med 2 goda vänner, Daniel och Maria.
Då blir det party och julshopping.

På tisdag ska jag till nappen igen... Vi får väl se hur det går! JUST DET, det påminnde mig om att jag måste få en rekvisition av Svempa!
Jag har ju fördelen at företaget betalar för att min rygg och nacke ska bli bra och må bra.


Världens finaste tomte har jag på bild, jag smälte som en ost när jag fick dem!





Den goaste lille Walter som finns!









1 kommentar:

Sara sa...

Hihi, jaaa visst är han go! :-) Vänta bara tills pepparkaksdräkten åker fram på Lucia. Då blir det mer bilder!