torsdag 20 december 2007

Godmorgon!

Jahapp, så sitter man här framför datorn igen.
Har precis ätit en yugurt för att få lite energi, ska dricka lite te också. =)

Kändes ganska bra idag när jag klev upp, inte alls så motigt som det har känts på sistone. SKÖNT!

Fortfarande känns det tungt men idag när jag tittar på "tavlorna" här på jobbet så ser det ganska så lovande ut idag. MEn man ska inte ropa hej ännu.

Snart helg igen då.
Förra helgen var helt galet hektisk! Fredagen var det fest här på jobbet en mini julfest skulle man kunna säga. Hade hur kul som helst! Henke lurade iväg oss till underground där hans polare spelade. . . Det blev röjj så det heter duga där också! Shitt vad kul det var! Alla blev kanonfulla men det är ju så det ska vara! =D

Lördag var jag rätt sleeten vilade i stortsett hela dagen och framåt kvällen åkte vi till Marcus och Malin. Åt räkor, baguetter, kex ost mm mm och drack vin o rom o cola... OCH framförallt spelade vi spel!
Tiden gick fort kl 4 på morgonen kröp vi till kojs.

På söndagen var det också aktiviteter.
Vi åkte till Sara Anders och Walter och fikade på lite glögg. Walter är så söt! Har sagt det förut men det går inte sägas för mycket! En helt fantastisk liten varelse som är sötare än allt socker i världen!
När vi varit hos dem så åkte vi hemåt och till nästa ställe, kusin Sara fyllde 17 år så vi var hos familjen Larsson och åt skinksmörgås precis som traditionen lyder. =) Smarrigt värre! Lyckades trycka i mig 4 st! Heheee!

HELT slut efter helgen, jag pallar verkligen inte fylla 2 dagar i rad! Shitt pommfritt vad trött jag har varit! Min kropp säger "Gör ALDRIG om det där"

Var hos naprapaten i måndags, vanlige Stefan var sjuk så jag fick en annan Stefan, PRECIIIIS lika söt som vanliga Stefan anä faktiskt sötare. . . =)
Fast jag tyckte faktiskt Stefan 2 var bättre, inte lika hårdhänt.
Ska dit igen imorgon fast Stefan 1 trodde att det skulle bli sista gången i måndags.
Fast jag klagar inte! =) Stefan 2 får träffa mig så många gånger han vill. . .

Nej nu tror jag att mitt huvud är lite vaknare och jag ska börja jobba lite. . .

Inga kommentarer: