onsdag 12 december 2007

Skara


Nu slutar jag snart för dagen och ska bege mig till Skara.


Jag, A, Filling och Louise ska åka och hälsa på Nettan o Lidén. Ska bli trevligt, synd att jag lider av konstant trötthet bara!


Undrar om det hjälper at tman solar? Fast jag (vi) är totalt pank nu så jag har inte ens råd med det! =(

Jag som ville köpa lite nya kläder tills på fredag när vi ska ha jul aw här på jobbet.. FAAN! As trist... Jag får gå i samma jävla gamla kläder som vanligt!! SÅÅÅÅ tråkigt!

Köpte ju en kjol som jag fick använda en gång, sedan tvättade Andreas den och VIPS så var kjolen förstörd! =(

Ska se om det går att stryka till den annars får det väl bli mina gamla vanliga jeans...


Jag Ellen o Martina kom på att vi skulle klä ut oss till olika pers här på jobbet... Hahahaa, skit kul!

Anä men det hade varit kul att klä ut sig, kanske skulle statsa på en tomte dräkt helt enkelt . . .


Jag får nog ta mig en Ipren så jag är på topp ikväll när vi ska åka och vara sociala.


Jag saknar ridningen med S-S =( Hoppas vi tar tag i det snart igen... Det är så gött o ge sig ut på en ridtur och snacka en hel massa skit! Sen att jag har träningsvärk i 5 dagar efter det spelar inte så stor roll... =)


Piss skit o pannkaka... Nu ska jag surfa en stund innan jag drar...


1 kommentar:

Anonym sa...

jaa vi MÅSTE göra det snart igen, jag saknar det med!! helger är bäst va, annars är det så mörkt?