måndag 31 mars 2008

Stockholm. . .

Så sitter man här på ett hotellrum i sin ensmhet... Iofs helt och hållet självförvållat.
Kunde fått sällskap, men det sällskapet hade antagligen slutat med en dumhet, det vill jag inte... Så då är det lika bra att låta bli helt enkelt.

Ja vad gör jag i Stockholm då, jo jag är på utbildning. ska försöka lära mig mera om vårt kösystem, hittills har jag typ inte lärt mig nåt som jag inte redan visste... Bäst i klassen helt enkelt! =P

Undrar hur det har gått för Elvis o hennes nya häst. Tjejen som har hästen skulle höra av sig i helgen om hr det blev...
Igår s tvättade vi hästarna förresten... Det slutade lyckligt, Calle var som en virvelvid och tyckte det var HUR lskigt som helt! Det vet ju alla, man kan ju dö av att få lite vatten på sig och bli ren... =P Tony skötte sig exemplariskt! Helt otroligt... Fast han bet mig... I axeln... Har fina märken efter hans tänder.. Men det var innan tvättandet började. Det gjorde inte så ont först, jag trodde inte att det hade ens blivit nåt märke, men när jag kom hem så var det allt ett par snygga märken efter hästtänder där! =P

Well iallfall... Nu sitter jag här och pillar mig i naveln och funderar på att logga in på MSN, men jag vet inte om jag orkar konfrontera och diskutera och bli gnälld på... *suck* Det är fasen inte lätt när det är svårt. . .
Nä nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta titta på Anna Phil.

Om en vecka är jag i värmen på Madeira! YAYAH!!
och jag o Katja ska äta på FX! hmmm, inser nu att jag har tjatat lite väl mycket om FX, men dom har faktiskt världens godaste toast där!! Hahahaa!

PÖSS å sånt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vadå för sällskap? :D

Sara sa...

Ja, vaddå för sällskap?!

Linda sa...

Var inte så nyfikna!! =) ;-)