onsdag 26 mars 2008

Madeira del 2

Nu är det klart vilket datum jag ska åka... Den 7/4 åker jag mot varmare breddgrader!
och den 26/5 beger jag mig hemåt igen. . .

Komme rju såklart sakna alla här hemma... =) Men va faan!! MADEIRA HERE I COME!
Jag o Katja ska käka supergoda toast på FX och dricka BÄRS! Å så SJÄLKLART gå till den UNDERBARA indiska resturangen!
Det ska bli sååå kul att få träffa henne och hennes lille Gabriel, sist jag såg han låg han i magen... =)

Kommer sakna ridningen o Calle med... =( Det känns faktiskt mest tråkigt av allt... Förutom att lämna Andreas o Gullan hemma då...
Men Calle finns väl kvar när jag kommer hem förhoppningsvis...

Nepp dax att kila hemåt!

I´ll keep you updated... Eller hur man nu säger!=D

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

Ja, vad ska man säga, typiskt bönder?? Du kommer samma dag som svärmor bonnjeevel. Du måste öva på din tajming ;-)
Men jag är glad ändå hihi. Puss