fredag 28 mars 2008

Förvirrande


Det ska bli sååå SKÖNT att slippa Ventelo och deras hyckleri!

Att åka till Madeira och få distans till det här hemma kunde inte komma mer lägligt. . .


Är så trött att altid vara i försvarsposition och känna hugg i ryggen. Att ständigt vara på sin vakt och spela ett spel som jag inte alls tycker om att spela, att låtsas tycka bra om någon som man egentligen helst av allt bara vill ge en käftsmäll. . .

Nu slipper jag det, och det känns bra. Inte jätte bra, men bra.


Hoppas jag får svar från . . . snart... Det vore skönt! Ett bra och jakande svar då förstås!


Nepp, nu ska det jobbas en smula till!


Tack hej!

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

Ja, detta med jobb och kollegor är inte alltid lätt. Inte roligt heller för den delen.
Vi får ta en kväll och öla och skvallra ordentligt du och jag! Och visst är det klart jag hinner med en toast på fx ;-)