torsdag 20 mars 2008

Mätt belåten slapp!

Nu sitter jag här i soffan...

Andreas har lagat mat och vi har ätit. Jag har skjutsat Andrea in till stan för han o Josef skulle ut o öla.

Så nu sitter jag här hemma i soffan med laptopen i knät, grill chipsen på en sidan dipen på andra och en STOOOOR påse med lösgodis på bordet.

Jag är så himla mätt men ändå orkar jag moffa i mig godis. =D


Hann att prata lite med Katja på MSN förut, hon blev jätte glad.. och då blev jag också jätte glad så vi var jätte glada båda två!


Jag tror jag fick ett av mina konstigaste samtal i mitt liv förut, Älvis ringde... Frågade vad jag vägde. Hon o Gustaf hade slått vad... Han skulle käka upp sina strumpor om jag inte vägde mer än 55 kg... Så där hade han tur... Jag väger mer. Nu var det iofs väääääldigt länge sedan jag vägde mig. Jag sysslar inte med sånt för då blir jag bara fixerad.


Nepp ska nog FaceBooka lite å sedan fortätta att trycka i mig chips, dip och godis... (det är nog tur att jag inte väger mig så ofta)

Appropå det, Ellen har fastat... Köpt nåt helt kit på hälsokost... funderar på att testa det... kanske är bra att rena den gamla kroppen lite?


KÖSS!

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

Ja, jätteglad blev man. Herrejeeevlar att man kan bli så gla när man pratar med en bonnjeevel ;-)