torsdag 20 mars 2008

En slapp dag

Är ju ledig idag dårå.. Har varit riktigt soft hittills. Diskat lite plockat i köket och vattnat blommorna.
SKA faktiskt plocka i ordning på tvätt och tvätta lite men först behöver jag en lite paus! =)

Ska slummra lite på soffan nu... Klockan är ju trots allt 14:30 och jag har varit vaken sedan 08 TROTS att jag har varit ledig... =)
Är det ålderstecken? Att man vaknar tidigt trots at tman är ledig och borde sova? SHITT jag kanske börjar bli vuxen på riktigt!???? Kan det vara så!?? GAAH!

Det var tänkt att jag skulle till sstallet idag, men jag tror jag hoppar det. Elvis skulle dra med sig ett helt gäng dit så det blir nog trångt. Gör´t en annan dag istället, typ imorgon! =)
Calle börjar bli riktigt trevlig nu. Eller så är det att vi helt enkelt börjar komma överens helt enkelt.

Blir inget med nordsvensken, dels pga av att han var pytte liten (152 cm) och dels för att hans ägare verkar vara en toka!

Nepp nu ska jag ta ett glas juice och knoppa lite! SNART kan jag även berätta en liten hemlis!
Det är så gott som klart nu! Hihihii!!

Inga kommentarer: