onsdag 19 mars 2008

Så dålig jag är!

Vilken dålig människa jag är!
Har inte skrivit i min blogg på EVIGHETER!

Men jag har haft en dip i bloggandet. Har haft alldele för mycket att göra... Å så sitter jag faktiskt framför en dator hela dagarna på jobbet så då är man inte så jätte sugen på att göra det när man kommer hem.

Är egentligen as tött och ska nog gå o lägga mig. Ska vara ledig imorgon (tackar MW)
Händer så jäkla mycket just nu på jobbet så egentiligen har jag inte tid att vara ledig. Men jag frågade om det var ok och det var det, eller snarare "du lär få jobba en hel del framöver så du behöver vara lite ledig" =)

Katja det du skrev till mig på MSN stämmer... (om du komer ihåg vad det var) Men vi kan ta det på MSN istället så får du veta mer.. Kanske har lite glada nyheter då också! =D

Nepp nu orkar jag inte skriva mera men jag återkommer imorgon!

Se ya all!

Inga kommentarer: