onsdag 25 februari 2009

Taggad...


Jag har varit rätt dålig på att uppdatera bloggen nu igen.. Kanske är det för att jag är lite sur över att jag inte fått någon som helst på hemsidetipset jag gav nedan... Mmm kanske det!!


Annars vad händer...

Jag ingår nu mera i en styrlse, närmare bestämt THSK - Tidans hästsportklubb.

De är en klubb som legat väldigt lågt på sistone med inte så mycket aktivitet överhuudtaget. Elvra som nu blev invald som ordförande tyckte att jag skulle gå med bara för att kolla av läget lite och jag fastnade direkt. Vi ska försöka göra underverk med klubben och det ska bli så jäkla kul!

En massa nya roliga ideér allt från utbildningar, uteritter, lektioner till att rusta upp ridhus, lektionssal, cafeteria mm... Det ska bli så jäkla kul! Jag ser fram emot det som 17! Vårt första projekt som ligger som prio ett är att fixa till underlaget i ridhuset så hästarna får något mjukt o fint att springa på.

Det jag nu filar på är att hitta någon ny snygg logga till oss... Jag o Elvis ska ha 3 förslag till nästa möte.

Dessutom, jag är sekrterare, hur det nu gick till med tanke på min urusla stavning! Hehee, tur är väl att det finns rättstavningsprogram som man kan använda (om man vill)


Vi behöver också fylla på med nya medlemmar så, rider du eller är du bara intresserad av att hänga med iallfall? Join us! Det blir kul!! Jag lovar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men men men, ska ni dra igång ridskolan på Finnagården igen? Vore ju underbart, jag bor 800m därifrån.

Klart jag ska gå med i THSK igen, när var hur?