torsdag 5 februari 2009

No car!

Jag har ingen bil idag.. Faan, jag är helt fängslad i Stöpet.. GAH! Paniken kryper i kröppen... Man kanske ska gå ut på en prommenix iallafall..

Jo jag har något att erkänna, jag fyller år om typ ett år, eller närmare bestämt den 3 november... Jag fyller då jämnt, 22... Eller nä va faan jag fyller 30... Det var det jag ville erkänna... Men jag gör det bara för er som läser min blogg... Resterande kommer jag fortsätta att lura lite till att jag är 22... Inte en dag äldre. Men ni som läser, håll det för er själva! OK? Jag säger/skriver det i förtroende till er.
Iallfall, när jag fyller år så önskar jag mig två saker
1) En systemkamera
2) en cykel...

Ni som känner er manade får gärna hojta till så får ni mitt kontonummer till mitt födelsedagskonto för att ge ditt bidrag..
Tänkte vara ute i god tid..

KÖSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, fast i Stöpet, det kan inte vara bra! Been there, done that. Fast utanför byn då. Mycket lättare att stå ut med att va arbetslös om man har en bil hemma så man kan ta sig från skogen en stund. Även om man bara satt hemma o spelade Settlers, vilket var vad jag gjorde på den tiden.

Gisan sa...

Jag tror inte att du är äldre än 22 om du inte känner dig äldre. Jag är 25+moms. Inte är det mitt fel om mosen höjs ;-) Kramar...